جوکستان برتر ایرانیان پارسی
جوکستان برتر ایرانیان پارسی
خوش امدید به وبلاگم از مشهد ارزوی سلامتی براتون دارم. 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جوکستان برتر ایرانیان پارسی و آدرس joknew.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





زنگ زدم خونه مامان بزرگم میگم ؛ سلام عشقٍ من!!
مامان بزرگم؛ خجالت بکش من همسنٍ مامان بزرگتم!!
دیدم نفهمیده منم گفتم اذیتش کنم!
من؛ عب نداره خانومی من سن و سال واسم مهم نی!
میبینم بابابزگم گوشی رو گرفته؛ هوووی مرتیکه چیکار به زنٍ من داری؟؟ چنتا فحشٍ پدر مادرم داد!
من؛ بابا جون فحش نده منم امیــر!!
بابابزرگ؛ امیـــر کدوم گاویه؟؟
من؛(0_o) نوه ات چنتا امیــر هس؟؟!!
بابابزگ؛  کره الاغ اسمٍ امیـــرو تو دهنت نیار!! تق قطع کرد!!
من؛|
مخابرات؛|
مزاحمٍ تلفنی؛|
مراحمٍ تلفنی حتی؛|
فک فامیلٍ دارم من؟؟ نههههه فک فامیلٍ؟؟

دیدم یه شماره غریب اس ام اس داده
" سلام آقا خوشگلـــه ، با من دوست میشی ؟ "
با خودم گفتم حتما باز سارا داره با یه شماره غریب امتحانم می کنه
بی خیال هم که نمیشه زدم
" نه .. لطفا مزاحم نشید ، من دوست دخدر دارم .. رابطمم باهاش خیلی خوبه "
زد :
" جدا ؟؟ چه پسر با معرفتی ! کاشکی با من دوست میشد این آقا پسر ، اسمش چیه حالا ؟ "
زدم سارا و گفتم دیگه هم اس ام اس ندید لدفن
زد :
" حالا خیلی هم جـَو فردین بازی و معرفت نگیرتت بابا ! پدرتــم ، این شماره ی همکارمه ، خواستم بگم من گوشیم خاموش شده , خواستی بیای دنبال ماشین به این زنگ بزن
من کافه ی بغل ادارم ،
راجع به سارا خانومم اومدم خونه مفصل به خدمتت می رسم !

 

 

سخت ترین کار زمان دانش آمــوزی خوردن نارنگی زیر میز سر کلاس هست :دی

 

اعتراف میکنم اولین بار که تو عمرم تقلب کردم سال اول ابتدایی سر امتحان ریاضی بود :دی
پیس پیس (من خطاب به جلوییم)
گردی عدد 9 سمت چپشه یا راستش ؟
جلوییم : چپ
من : چپ کدوم طرفه ؟
:|
:))

 

 

دختره بعد دو روز دوستی میگ
راستی اگه ازدواج کردیم بامامانت دعوام شد طرفدار کی هستی
من؛ تو عزیزم
میگ؛اگ مامانتو زدم چی
من؛ XD
عجت قوه تخیلی دارن ب خدا

 

بچگیا یه بار یه کاست قدیمی رو برداشتم صدای خودمو روش ضبط کردم همش هم شر و ور میگفتم (عین جملاتی که گفتم اینان: لاک پشت ها افسرده شدن... گوسفند ها چاق شدن ... (عرعر میکردم)...صدای حیوون های مختلفدر میاوردم...) چند سال بعد داشتیم میرفتیم شمال بابام همون کاست رو پیدا کرده بود و آورده بودش تو ماشین.
تصور کنین چی شد!
تا حالا تو عمرم اینقدر ضایع نشده بودم
مامانم چشاش اندازه پیاله شده بود خواهرمم شاخ درآورده بود
حالا بابام تیکه مینداخت: این صدای kk نبود از اولش رو کاست بود من قبلا گوش کردم!!
هر وقت پر رویی کنم خواهرم میگه برو عرعر کن صداتو ضبط کن!!!

 

 

10-12 سالم بود خونه عموم بودم(خونه روبرومون). عموم رفت دستشویی منم رفتم در رو از بیرون روش قفل کردم و فرار کردم. 4-5ساعت بعد زنگ خونمونو زدن رفتم تا درو باز کردم عموم یه کف گرگی خوابوند در گوشم پخش شدم تو حیاط. نگو بدبخت از اون موقع مونده بود تو دستشویی!!!!
همه میگن کرم دارم گویا راست میگن!

 

دخترداییم اس داده میگه؛ شلووووم علیو شطولی؟؟
منم اس دادم؛ ایطولی!
بعد دوباره اس داده؛ واقعاً برات متاسفم نمیشه مث آدم باهات حرف زد!!
من؛ خو مث خودت جواب دادم آدم!!!
اس داده؛ شوخی کلدم! گلیه نتنی! فلدا میای بلیم کوه با بابت(بابک داداشش) اده نیای باهات قَل میتنم!!
میگم؛ باوشه!!
باز اس داده؛ خیلی بی جنبه ای!! مثٍ آدم حرف بزن!!
دختردایی روان پریشٍ دارم من؟؟
دعا کنید حالش خوب شه!!!

 

کی اشکاتو پاک میکنه وقتی تو پادگانی !
دست رو موهات کی میکشه وقتی که مو نداری !
به سلامتی همه سربازا !

 

دقت کردید از زمانی که از هنز فری انتقاد کردیم دیگه گره نمی خوره.!
درست مثل ایرانسل، دیگه به ندرت اس ام اس میده.!
عجب انتقادای سازنده ای بودا..
دستمون درد نکنه. باتشکر از همه.

 

 

سلام و احوال پرسی مردان و زنان در خیابان:
مردان:سلااااام آقا مهدی ، به علیک سلام ممد آقا،چاکرم.
زنان :سلام شهناز خانوم. حال شما خوبه؟خانواده خوبن؟بچه هات همه خوبن؟پسرت کی انشاالله عروسیشه؟راستی دخترت زایمان کرد؟ شنیدم نوه بزرگت دانشگاه قبول شده!! تا یادم نرفته شما که عازم کربلا هستید برای ما هم دعا کنید، یادتون نره و......
واااااااااااای بابا بی خیال....
تازه نوبت به دومی نرسیده که جواب بده!!!!!!

 

 

امروز صبح کیفم رو زدند، بدبخت شدم، توش همه زندگیم بود..... شناسنامه، پاسپورت، کارت ملی، دو و نیم میلیون پول، چهارده تا سکه تمام بهار آزادی، یه شاخه نبات، یک دست آینه و شمعدان، وکیلم؟؟؟؟؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ 11 آذر 1391برچسب:, ] [ 20:14 ] [ سعیدجوانمرد ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات وب
امکانات وب

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 68
بازدید هفته : 81
بازدید ماه : 104
بازدید کل : 23152
تعداد مطالب : 38
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1